Pagina's

maandag 27 juni 2011

Ik ben met catootje naar .....


de botermarkt gegaan,
naar de botermarkt gegaan
ze kon maken wat ze wou
( wim sonneveld)

Aan dit liedje moest ik steeds denken toen ik deze tas aan het maken was.
De tas bestaat uit allemaal vierkantjes, de bodem heb ik verstevigd met fiberfill en karton zodat die leuk blijft staan.
De tas is uiteraard ook gevoerd.




De tuinwerkzaamheden gaan ook gewoon door en ik geniet er iedere dag weer van.
Zowel bij ons achter in de tuin als op de volkstuin.







Uiteraard horen er bij zo'n tas ook een gehaakte omslagdoek ( voor de wat killere dagen) en een beursje.
Aan deze spullen wordt nog hard gewerkt tussen de bedrijven door


Ik ga nu boodschappen doen en ga vooral koele dingen halen.
Tot een volgende keer weer!

Hommelse groet van vrouw Hommel ( die nog even moet wennen aan al het nieuwe om een nieuw bericht te maken)


17 opmerkingen:

  1. Ik vind je tas prachtig, jouw kleuren zijn ook bij mij favoriet !
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier nog een Thea die de tas geweldig vind!!

    Hoezo? Wat is er verandert ivm bloggen?

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tas!!! En dan de doek er bij om, en daarmee naar de markt. Ik vind het een sprookjesachtige look.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw je tas is geweldig en je beursje ziet er leuk uit, Fijne Hommelse warme dagen, Groetjes Esther,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je tas ziet er goed uit! Leuke dingen ben je nog aan bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke tas, de omslagdoek heb je vandaag en morgen niet nodig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige tas en ik hou van al die tintjes blauw...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de tas ziet er echt heel mooi uit.
    Ik ben ook aan het haken begonnen tenminste hoop dat het lukt.
    Maar ik hoop dat je een goede verkoeling heb gevonden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, de tas! En volgens mij wordt het een heerlijke omslagdoek...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie tas heb je gemaakt.
    Leuke kleur ook.
    Knap hoor.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je tas is geweldig geworden, mijn complimenten.
    Marjon.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hay vrouwe Hommeltje,

    De naam van je blog vindt ik nog steeds zo geweldig!
    Het doet me denken aan een Hommeltje die de ene mooie creatie na de andere creatie eruit werkt...

    En deze tas is zo tof..niet meer en niet minder, de omslagdoek voor de wat killere dagen is helemaal mooi!
    Ohhh...wat zou ik toch graag zulke dingen haken, ik kan wel haken hoor, maar dan alleen maar kraagjes en mutsjes voor mijn poppenkinderen..

    Dag meis..fijne avond,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig én heerlijk al die kleurtjes !!

    EN liedje al UIT je hoofd !?;-)

    tip(je), voor versteviging kan je ook een place-mat verknippen, dat is meer bestand tegen vocht en buigen/knakken

    ((zwaaii)).... MM

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Karin wat maak je een mooie dingen allemaal. Prachtig je tas! En de tuin wat heerlijk hè, fijn om zo te kunnen genieten van een mooie bloem die bloeit. Van het proces dat het eerste niks is en dan stap voor stap iets moois wordt. En elk jaar is het weer net een beetje anders. Bij mij in de tuin tenminste wel. Geniet ervan! liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank voor je lieve reactie op mijn speldenkussen!
    Ik ben natuurlijk gelijk even op jouw blog gaan kijken. Wat een leuke dingen maak je!
    Je blauwe tas vind ik heel mooi.
    Ik ga je volgen hoor!
    Greotjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat maak je toch vrolijke dingen :D Mooie kleuren in je tas, een regenboog als omslagdoek... en heerlijk in de tuin aan het werk... Een goed begin van de zomer zou ik zo zeggen....
    Groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo, via andere blogs bij jou terecht gekomen.
    Super mooie tas! Ik word er hebberig van!
    Groetjes,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen