Pagina's

donderdag 7 juli 2011

Is daar nog iemand??

Op de blogs lees ik steeds vaker, tot over een paar weken, heerlijke vakantie tijd.
Hier nog niet , we houden het nog tegoed en gaan in september/oktober naar Texel.  ( net nl 1 week erbij geboekt, dus we gaan nu 3 weken!!!!)
Thuis is het ook altijd fijn dus je hoort mij niet klagen.
Deze week het beursje afgemaakt dmv kraaltjes ( wat moeilijk te fotograferen is) en een voering. Ik heb wel geleerd dat ik de volgede keer goed moet uitrekenen wat het midden gaat worden want bij het aanzetten van het beugeltje kwamen de versieringen toch niet helemaal recht te zitten

Op tuin is het "grote genieten" begonnen. Deze kleur vind ik ieder jaar weer zo mooi, zo poederachtig!


Ook deze roos "doet " het dit jaar zo goed. We hadden deze verplaatst en ik had niet verwacht dat ie zo goed zou aanslaan. Het regende gisteren toen ik op de tuin was en ik vond deze druppels zo mooi!
Er staat ook een boom in de tuin die "onder" het mos zit, vast niet goed voor de boom maar het is wel een mooi gezicht. Onder aan de boom heb ik paarse bolletjes neergelegd, staat zo gezellig.
We hebben ook 2 grote pollen met zebra riet. In het voorjaar knip je dit helemaal kort en aan het einde van het seizoen krijg je dan weer dit gestreepte gras met witte pluim.
De lantaarn hangt daar gewoon "oud" te wezen.
Ik wil iedereen een fijne zomer toewensen, voor diegene die vakantie krijgen of hebben, geniet er heerlijk van.
Niets moet , alles mag.


Hommelse groet, vrouw Hommel


Dank voor alle lieve reacties op de tas van het vorige bericht.
Sprookjes of Regenboogsjaal, ik kan mij in beide benamingen goed vinden en haak lekker verder zodat hij echt groot wordt.

18 opmerkingen:

  1. Hallo, ik ben er nog. Wij gaan ook pas in het najaar op vakantie, want wij hebben een ijssalon... Desalniettemin heb ik drie weken vrij van mijn werk en zal met de kinderen wat leuke dingen ondernemen, maar wij genieten ook enorm van thuis zijn. Ik ga in ieder geval veel wol wassen, want ik heb nog de nodige vachten liggen, maar ook veel spinnen en vilten. De tijd vliegt zo snel.... Ook een fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hommeltje, het lijkt wel komkommertijd in blogland maar wij zijn ook nog gewoon thuis. Leuke foto's van jullie tuin, goeie tip van het zebragras, wij hebben er ook eentje en wist niet dat je 'm in het voorjaar kort moet knippen. Lief beursje en klopt het dat het hier een beetje veranderd is? Leuk!
    Lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, helemaal vergeten!: wat een mooi beursje en een prachtige tuin! Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beursje is een scheetje, mij stoort het niet hoor. Het is en blijft handwerk ;-))

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, wij zijn net weer terug en 'k zit nu dus even bij te lezen...

    Leuke opmaak heb je gegeven aan je blog!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw prachtig is je beursje geworden, de tuin trouwens ook, wij gaan ook pas in sep met vakantie, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi beursje en het blad eronder is ook niet onaardig. En je tuin.Dat is ook genieten. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben er ook nog en vind je beursje heel erg mooi !
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleuren zeg echt 1 van mijn favorieten kleurtjes en wat een mooie foto s vd tuin staat er mooi bij
    Wij gaan pas per augustus dus voorlopig zijn wij ook nog niet weg.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie bloemenpracht in je tuin (en je blog niet te vergeten).
    Heel fijn weekend Marjon.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's van je tuin! En wat een mooi beursje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke titel! Het wordt inderdaad steeds stiller in Blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat beursje! Mooi ook hoe de zon er op schittert!!
    En prachtige foto's van je tuin (nu het mooie weer nog :( )
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hay meiske,

    Wat een prachtige blog...zo mooi in paarstinten..
    En dan je beursje zo schattig..zo mooi met zorg gemaakt.
    Je tuin is helemaal te gek...wauw...wat zou ik graag eens in jouw tuin vertoeven..

    Enne...ik ben er nog hoor...maar nog voor even en dan heb ik ook vakantie...heerlijk..

    Dag meis..fijne zomer!
    Liefs..MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie plant, die "poederplant"....
    In het paars? Wat is dat voor een plant?
    Leuk die paarse bolletjes onder aan de stam van de boom..mag ik het idee van je overnemen??
    Wij gaan bijna nooit op vakantie omdat we het heerlijk vinden thuis...My home is my castle....haha
    Dag "paars" vrouwje..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb sinds gisteren je blog ontdekt. Wat heb je een mooie tuin en wat maak je leuke spullen. Ben sinds een week begonnen met haken en hopelijk kan ik over een tijdje ook zo'n mooie spulletjes maken. Zal nog vaak terug komen om te kijken wat je allemaal maakt.

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben er weer! en kom voor het eerst bij jou rond snuffelen! Gezellig zeg en wat een mooie tuin!
    Ik ga je volgen hoor en kom nog snel weer even bij je aanwapperen!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen