Pagina's

donderdag 15 september 2011

Klein give away(tje)


Ik kwam ze weer allemaal tegen, de kleine popjes die ik vorig jaar gemaakt heb.
Ik vind ze nog steeds leuk maar weet niet meer zo goed waar ik ze moet zetten....
vandaar.........



Dat ik er een stel wil weggeven aan diegene die deze ook leuk vinden.
Wat moet je doen....eigenlijk niets ....alleen even reageren....
Geef dan wel aan voor welk stel je gaat, de herfst/paarse/rood met witte stippen of roze/wit popjes.
Vind je ze sowieso zo leuk en wil je wat ruilen, je mag altijd wat voorstellen , als het maar paars is.

Je kunt t/m volgende week woensdag  ( 21 september) reageren.
Loopt het storm, wil ik er met liefde wat bij maken en dan ook nog in een kleur die jij wilt.
Hoop dat het duidelijk is zo



Dit is Wouter Sprokkel ( atelier Tintangel), eindelijk ook eens afgemaakt. Hij was vorig jaar al helemaal in elkaar gezet, het ging nu nog om de details.
Voordiegene die het opvalt, nee hij heeft geen "echte ogen", vond hem nu mooier zo.
Hij is heel groot , dat kun je zien aan onderstaande foto waar zo'n klein poppetje naast staat.



Een herfstige groet van  vrouw Hommel

(die heel blij was met de reacties op haar vorige bericht en haar best zal doen om vooral haar eigen gevoel te blijven volgen)



25 opmerkingen:

  1. O, wat leuk die popjes en dan nog wel als give away.
    Ik ga voor de herfst popjes.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ooit eens een uur staan kwijlen voor zo'n kraampje. Er stonden zoveel leuke pakketjes, dat ik geen keuze kon maken. Ze zijn allemaal hartstikke leuk. Uiteindellijk heb ik dus niks gekocht, mede omdat ik niet wist of ik het wel kon:)
    gr. Meijra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa, héél leul. Ik vind de roze echt heel leuk!! Ik heb net een paarse muts gehaakt met een bloem erop dus ik wil best wel ruilen. Je meot dan wel ongeveer twee weekjes wachten want deze muts is al gereserveerd. Laat het me maar weten hoor. Ik heb ook nog veel paarse wol dus als je geen muts wilt mag je ook een bloemenslinger of een sjaal......Nou succes met kiezen, haha.....!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind deze poppetjes zo leuk, maar weet niet hoe er zelf aan te beginnen. Misschien met eentje als voorbeeld... Ze zijn allemaal mooi, maar de voorkeur gaat naar rood met stippen of roze... Misschien kan je wat vinden op mijn blog wat je wil ruilen?
    Grtz Tinke van 't Roos Ateljeeke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die popjes in herfstkleurtjes vind ik heel leuk! Graag mijn naam in de hoed voor die leukerds!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Ik ga voor de rood met witte stipjes, doet me aan roodkapje denken :-)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lief, lief, liefffffff....en maakt niet uit welke kleur, ze zijn allemaal mooi!

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja heel leuk! Hier zouden ze ook met open armen worden ontvangen.
    x
    else

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sinds kort volg ik je blog en elke keer geniet ik van die heerlijk warme sfeer die je blog uitstraalt, zó gezellig! Ik val voor het mooie herfstpopje. Groetjes, Catherine.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk ook ik doe graag mee en vind die rode met witte stippen wel erg mooi, je Wouter is Prachtig. Lieve herfst groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful, I would love to enter. cheers Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wow, die Wouter is echt een flinkerd! Mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve give away. Ik doe ook heel graag mee, de herfstpoppetjes zijn mijn favoriet :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 3e poging! Mijn paddenstoelen zoeken nog bewoners! Dus als ik dan toch mag kiezen ga ik voor de Rood met Witte Stippen.

    dag dag 10

    BeantwoordenVerwijderen
  15. vind ze er leuk en doe graag mee aan de give away de rood met witte stippen vind ik super voor op mijn paddestoel tafel.
    Groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowww, ik vind ze allemaal mooi...en ga voor de herfstkleuren ....

    Marjo

    Marjo's Cosy Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De popjes zijn inderdaad heel schattig!!!!
    Moeilijk kiezen hoor, ze zijn allemaal mooi ;)
    Ik ga voor de paarse....
    Groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat zijn dat een schattige popjes.
    Ik vind ze allemaal erg mooi,zou niet weten welke ik zou nemen.

    groet, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. via via kwam ik op je blogje terecht , wat een leuke poppetjes , graag waag ik mijn kans voor de witte met rode , ik heb pas een nieuwe keukenkastje met glazen deurtjes en daar zouden ze mooi in kunnen pronken , groetjes uit turnhout , belgie , annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi, ik heb je 'getagd' (is dit een woord?) als je zin hebt: kijk dan even op m'n blog, maar voel je niet verplicht hoor!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O wat schattig.....k'Vind ze allemaal mooi.Zijn ze moeilijk te maken?
    Ik ga voor de herstkleuren.
    Vriendelijke groet,
    Ingridw57@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke blog heb je zeg , ik doe graag mee met je give away, de hersfst heeft mijn voorkeur.

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OOH wat ziet dat er leuk uit zeg mag ik ook meedoen?????

    Groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog net op de valreep wat een dotjes zeg ik heb zelf geen blog maar mag ik ook meedingen naar deze schatjes.

    Hartelijke groet Rianne

    BeantwoordenVerwijderen