Pagina's

woensdag 8 februari 2012

Als straks.....


de sneeuw weer verdwenen is
de zon hoog genoeg staat om te schijnen in de achtertuin
als de violen weer in de bakken staan
en de blauwe druifjes weer buiten bloeien
de vogels weer kwetteren
de harde wind verdwenen is
dan........


Zit ik lekker buiten met dit rietentafeltje , in de rieten schommelstoel te genieten van het kleedje wat ik gisteravond afgekregen heb.
Ik dacht..wat ik in het rond kan moet ik toch ook in het ovaal kunnen.
Had nog batika verloop garen liggen ( haakt zo lekker weg)
Wie zaait in de winter kan dus ook oogsten in de zomer.

Maar voorlopig geniet ik nog volop van dit weer hoor.

Hommelse groet Vrouw Hommel

Ps; het is een heel makkelijk werkje hoor omdat je alles zelf verzint. Ik heb alleen losse, vaste en stokjes gebruikt. Als je er tegenop ziet moet je het gewoon eens proberen dan merk je hoe snel je al een resultaat hebt.

22 opmerkingen:

  1. Misschien heb ik iets gemist, maar opeens kom ik je overal tegen. Gezellig blok heb je.
    http://ineke-rens.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een mooi kleedje gemaakt en ik geloof best dat je er heerlijk van kan genieten van de zomer :-)
    Mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleuren, en ja vooruitzien is mooi dan zit jij straks lekker van de zon te genieten en ben je er helemaal klaar voor.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou zo blij zijn....als straks.....liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beetje dromen over het voorjaar kan nooit kwaad :-) Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me heerlijk om over een tijd je weer lekker buiten te zitten, het kleedje is Prachtig. Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toevallig kwam ik op je blog. Wat een heerlijk vooruitzicht!
    Ik ga je blog graag volgen.

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh helemaal mooi die kleur, Laat die lente nu maar snel beginnen.
    Hoor net dat vanaf zondag de dooi gaat intreden.
    Even geduld dus !
    Liefs en hou het nog even warm.
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind jouw kleedjes erg verrassend is het niet van kleur dan wel de verschillende haaksteken die je gebruikt ik kan jouw voorstelling van straks helemaal mee beleven...
    Dit vind ik ook heerlijk maar straks met je brei of haakwerkje buiten met de vogeltjes om me heen....is wel erg aantrekkelijk.

    Fijne avond..
    hart, groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kleedje! en die kleuren zijn prachtig.
    Ik heb het geduld niet om aan zo'n groot project te beginnen want anders.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jij zit er toch maar mooi bij in dr zomer.
    Mooie kleur en een schattig kleedje/
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig kleedje! Laat de lente nu maar komen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoals jij over de lente "mijmert"...
    Ik krijg er helemaal zin aan. Ben toch wel meer een lente en zomer mens!Riet en gehaakte kleddjes....drooooom......
    Knuff!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oja, en tuurlijk mag je in je gypsie wagentje naast me staan. Gezellig...kampvuurtje erbij, haaknaalden en rieten manden vol wol in allerlei kleurtjes....kleurige rokken en omslagdoeken....enz.enz. GEZELLIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha, ha, jij bent al klaar voor het voorjaar! Groetjes, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooi kleedje, en ook de kleuren vind ik leuk. al lekker voor het voorjaar met die druifjes.
    Knap hoor, breien en haken daar snap ik weer niks van.
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kleedje. Het ziet er heel kunstig uit!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik droom even lekker met je mee over het naderende voorjaar, heerlijk!
    en het is eigenlijk dubbel genieten als je nu iets mooie maakt voor de zomer!!

    fijn weekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  19. je bent er al in ieder geval klaar voor, wat een mooi kleurrijk kleedje.
    Wat zal je genieten van de zomer!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Met de regen tegen de ruiten, geniet ik ook maar even mee!!

    Mooie kleuren gebruikte je. En met zo'n patroonkan niks mis gaan, en het schiet lekker op bovendien!!

    Fijne avond.

    Lieve groetjes van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo vrouw Hommel,

    Geweldig je gehaakt kleed!
    Ben je er inmiddels al achter waar je de spiegeltjes kunt vinden?
    Google: mozaiekspiegeltjes met gehaakt randje en je vindt de sites die ze verkopen.

    Groet,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo vrouw Hommel,

    Wat leuk dat je nog Zeeuwse roots hebt, tsja, het blijft trekken.
    Leuk dat je mee doet met de give-away, jij hebt een gezellig blog en dit kleed vind ik geweldig.
    Ik doe dat eigenlijk nooit, zomaar gaan haken, ik kom dan in de knoop met meerderen enzo.
    Maar misschien ga ik het eens proberen.
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen