Pagina's

zaterdag 4 februari 2012

Ook hier sneeuw en uitleg knopen


Om met de uitleg te beginnen verwijs ik naar een nieuw tabblad : werkbeschrijving
En als iets niet duidelijk is, vraag het gerust.
Zal in de toekomst meer plaatsen daar, bijv voor het zelf maken van spiegeltjes, gieten van beton etc..



De achtertuin is verandert in 1 groot zoekplaatje. Waar zaten bijv ook alweer de hosta's in?
Alles is verandert in mooie ronde "hompjes"


Om eerlijk te zijn had ik geen zin om "echt" naar buiten te gaan.
Lies loopt momenteel met een rollator voor haar rug en die glijdt alle kanten op met de sneeuw
Auto rijden vind ik bepaald geen "feest' met dit weer dus ...
geniet ik van de achtertuin en alle mooie foto's die ik op allerlei blogs tegenkom.



En voor diegene, die hier echt niet meer op zaten te wachten.
Heb geduld, het wordt vanzelf weer Lente!!!

Hommelse groet van Vrouw Hommel

12 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Jij hebt de blauwe druifjes al in bloei! Nog even genieten van de sneeuw en het zonnetje erbij...en voor je het weet is het lente.... liefs groetjes JOke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto met al dat blauw.
    Genieten hier heerlijk van alle sneeuw.

    Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie knopen , bedankt voor de uitleg. Waar koop jij die mooie spiegeltjes.
    Van mij mag het snel lente worden, heb eerlijk gezegd niet zo veel met sneeuw, mij veel te koud.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat veel sneeuw, hier in Twente is niet zoveel gevallen,ik vind dat ook niet zo erg, leuk dat jou ook met tabbladeren werkt, ga zo eens even kijken, fijne avond en zondag groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie sneeuwcollages heb je gemaakt. Het is koud, maar o zo heerlijk om te wandelen in de zon en de sneeuw. Al gaat dat met een rollator niet echt makkelijk denk ik zo.
    Geniet ervan door de ramen, fijn weekend, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja lente...........sjuchtttt...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leker veel sneeuw bij jullie, hier valt het best tegen! En met de druifjes toch al wat voorjaar, lekker! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bedankt voor de uitleg van de knoopjes ...ik ga weer eens wat lapjes vilten , heb er toch enkele nodug voor een dossje ook en dan nog op zoek naar die spiegeltjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hommeltje, ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen op zo'n berg sneeuw staat te wachten. Vooral als je niet makkelijk loopt is het balen nu. Ik voel me soms een beetje opgesloten nu het OV stil ligt. Maar eens wordt het weer voorjaar. Fijne dag vandaag, lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hay lief hommelvrouwtje,

    Meis wat heerlijk om je laatste posten even te bekijken..
    En de mooiste post vindt ik toch wel het voetenbankje..!
    Hoe vindingrijk en supertof is dat voetenbankje geworden...daar zou ik mijn voetjes graag op willen liggen.

    En dan je kostelijke foto's van ons landje met een maagdelijk wit sneeeuwtapijtje...deze zijn super!

    Ben even wat minder met reageren op de blogs, maar ben je niet vergeten hoor meisje..ben gewoon een beetje druk, maar hoop later weer meer op bezoek te komen..
    Je bent tenslotte mijn blogsissie!

    Dag meisie..ik wens je een mooie winterweek,
    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, ik vind het wel wat hebben al die sneeuw, al is het wat ongemakkelijk natuurlijk, wij hadden zelfs een bevroren en gesprongen waterleiding, écht niet leuk!

    Maar op zich mag de lente wel komen hoor.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat vervelend voor Lies...Ik vind de sneeuw ook leuk hoor, en het ijs. De kinderen en hun kinderen genieten van het kunnen schaatsen. Ik schaats niet meer. Mijn enkels wiebelen en ik vind het zooooo koud. Nee, laat mij maar lekker voor de warme chocolademelk en poffertjes zorgen voor als ze weer thuis komen....

    BeantwoordenVerwijderen