Pagina's

maandag 27 februari 2012

Voor diegene....


die hier altijd trouw langskomen en reacties achterlaten, (waar ik altijd heel erg blij mee ben)
en voor diegene die gewoon gezellig langskomen...


voor jullie allemaal een bosje violen


Zelf ontworpen


En omdat het afgelopen zaterdag zo lekker buiten was ben ik wol gaan verven met de verf die ik nog had liggen, werd een gezellige ratjetoe.

Ik heb niet zoveel te melden dit keer omdat ik wat "minder" in mijn vel zit momenteel.(borderline)
Gaat weer over, heeft even tijd nodig.
Vandaar dat ik wellicht wat minder reageer bij jullie maar ik lees wel alles hoor!

Fijne week,
Hommelse groet van Vrouw Hommel

22 opmerkingen:

  1. Oh herkenbaar!
    Ik vind het ook zo leuk om wol enzo te verven.
    Het is zo spannend wat een kleur op een stof doet.En het vilten, dat je van een beetje wol een lap of wat dan ook kan maken.
    Even pas op de plaats zodat je straks weer verder kan.
    Sterkte.
    leve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige violen en wolletjes! Ik hoop dat je je binnenkort weer goed voelt!!! Het zal de tijd van het jaar wel zijn; voel me zelf ook niet zo prettig en loop maar wat te neuzelen... Enfin, gewoon effe pas op de plaats. Sterkte ermee! Groetjes, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat bosje bloemen.
    Ze ziet er mooi uit.

    Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van je.....en dan nog niet lekker zijn en ons een mooie vorjaarsgroet brengen..
    Ik hoop dat je snel weer lekker in je velletje zit meid!!!

    lieve groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wat is ze Prachtig, sterkte en rustig aan, je vilt is trouwens Ergggggggggg mooi, lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een mooie voorjaarsgroet! En dat je maar gauw weer goed in je vel mag zitten! Het voorjaar komt eraan...en de zon, en de warmte van de zon maakt een heel ander mens van je!Lieve groeten van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lieffffff....fijne week van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief!
    Ik hoop dat je gauw beter in je vel zit, met zoveel creatieve projecten lukt dat hopelijk! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach lieverd,altijd naar als je je niet jezelf voelt. Dank je wel voor de viooltjes!!( je denkt wèl aan anderen!)Ik geef je een virtuele grote bos voorjaarsbloemen retour, met een dikke knuffel en een lange warme omhelzing!!!Kop op hoor! Je bent leuk, aardig, lief en maakt zulke prachtige dingen!!!kuskus...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben DOL op viooltjes! Dank je wel hoor! Trouwens, het sneeuwklokje van de vorige post is ook een plaatje!!!
    Hoop dat je snel weer beter in je vel gaat zitten!
    XXX Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor de violen.
    Hoop dat je je weer snel beter voelt.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een wasrek vol prachtige 'wolletjes', om blij van te worden. Ik hoop dat je snel weer lekker in je vel zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank voor je bloemetje enne ... rustig aan hoor.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank je voor het bloemetje Karin!

    Leuk al die kleuren.Ik vind verven ook altijd zo leuk. Ik verf wel eens stof en kantjes!

    Sterkte meid!

    Lieve groet, Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Karin,

    Ik heb je een 'Liebster award' gegeven omdat ik op jouw blog altijd gelukkig wordt van alle liefde die van je werk afstraalt! Op mijn blog kun je zien wat de bedoeling is.
    liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief Hommeltje,

    Wat ontzettend knap gemaakt..jouw popje in het paars.
    En ik wil je bedanken voor de lieve bloempjes die je ons allemaal geeft.
    Ze is prachtig, dit dametje in het paars.

    Ik wil je alle liefs en sterkte wensen meis,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt, wat een mooie viooltjes! Ook al reageer ik niet zo trouw, ik lees altijd graag bij je!
    Hopelijk voel je jezelf snel weer beter,

    Lieve groet Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat maak je toch prachtige creaties.
    Lief die viooltjes, dat zijn mijn lievelingbloemen.
    Jammer dat het niet zo lekker met je gaat, morgen begint de lente, misschien iets om naar uit te kijken.
    Liefs en sterkte.
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lief hoor, jouw viooltjes :)
    De geverfde wol ziet er prachtig uit! En de lap die achter het garen hangt, heb je die ook geverfd? Ik word er helemaal blij van weet je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lief zeg, de voorjaarsbloemetjes!
    Ik vind je zelf geverfde wolletjes ontzettend mooi!!
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Karin,

    er ging vanmiddag van alles mis met berichtje
    plaatsen, en ik heb per ongeluk je berichtje gewist..
    Kom je nog even kijken...alles staat er inmiddels goed op...

    Dag meisie...

    Happy week-end,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kleurtjes!
    Ik wens je veel beterschap toe. Leuk dat je mij ook nu weer volgt. (Van jouw blog krijg ik helaas nog steeds geen updates.)

    BeantwoordenVerwijderen