Pagina's

dinsdag 6 maart 2012

"frutten"


Hartelijk dank voor alle lieve berichtjes.
Het heeft gewoon weer even tijd nodig, komt goed!!
Ik probeer mijzelf zoveel mogelijk af te leiden dus ik ben aan het "frutten" geslagen.
Geen idee of het woord bestaat maar ik vond het zo leuk klinken.
Bovenstaande hartjes gevilt op kaasdoek en daarna in de wasmachine gestopt.
Dan krimpt het kaasdoek en dat geeft een grappig effect.
Daarna de 2 helften aan elkaar genaaid en verder versierd met o.a.....


Deze rondjes.
Hoe je de rondjes maakt heb ik beschreven onder het tabblad; werkbeschrijvingen



Nog meer harten, die ik om een mal heb gevilt en deze zijn voor een swap.
Ik hou niet  van weggooien dus allerlei restjes wol op kaasdoek gevilt.
Na de wasmachine in kleine reepjes geknipt en ik heb er labeltjes van gemaakt.


Deze heb ik gekregen van Linda
.Om heel eerlijk te zijn ken ik Linda persoonlijk.
Ik heb her en der gelezen over deze award, de 1 vind het niets , de ander weer wel.
Ik ben er blij mee.

Ik wil deze award wel aan iemand doorgeven en dat is aan Gerda van...
(colourfullflowergirl)
Het spijt mij maar ik krijg het blog van Linda als van Gerda niet gelinkt in dit bericht, geen idee wat ik fout doe
                                       Dat is een blog waar ik altijd zo vrolijk van word.
                                                    En ze maakt zulke mooie dingen.

                        
                                
De zon schijnt hier, ik ga naar buiten...
waar de vogeltjes....

Vrouw Hommel

22 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan.
    Geniet van het buiten zijn.
    Het is heerlijk.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk 'gefrut' Misschien helpt het nu het een beetje voorjaar wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hartjes zijn Prachtig, ik had nog nooit gehoord dat je dat met kaasdoek kunt doen, ik heb gisteren toevallig al mijn viltwol uitgezocht, ga het zeker eens proberen, fijn dat het weer wat beter met je gaat, lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurtjes die hartjes ik ben gek op hartjes heb ze in allerlei soorten en maten maar van vilt. Misschien zelf eens proberen doordat ik er ff niet was heb ik je vorige post gemist, veel sterkte en ik hoop dat je snel weer lekker in je vel zit. Morgen nog een grijze dag maar dan wordt het iets meer voorjaar misschien helpt dat ook een beetje mee.
    Hou je taai, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie hartjes heb je gefreubelt mooie kleurtjes.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige hartjes met de mooie kleurtjes daar word je toch vrolijk van....zo leuk gemaakt goed dat je zo lekker aan het frutsen bent.
    Leuk je award je verdiend het..

    gezellige avond nog..
    Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, frutten, klinkt leuk! .. je hebt leuk gefrut :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, hier hebben we het ook vaak over 'frutten'!
    Ik bewonder je creativiteit steeds opnieuw!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dat gefrut van jou leid toch maar wel tot hele mooie hartjes.
    Geniet van het heerlijke voorjaars weer.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi meis, ik heb je voorgaande logje gemist, herkenbaar hoor. De winter duurt soms te lang maar je bent weer lekker bezig. Ik vind je hartjes super schattig op het mos.
    Lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey vrouw Hommel bijzonder want ik zie jou blog ook voor het eerst maar wat ik zie is leuk en ik ben dol op paars dus ik ga jou ook gezellig volgen,groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind "frutten"een super geinig woord. Ga het onthouden, haha. Bedankt voor je award....ik ben blij dat je vrolijk wordt van mijn blog. Maar dat heb ik hetzelfde bij jou. En wat is nou leuker en fijner dan mensen blij maken.Ik vind je gefrutte hartjes mooi!
    Heb even snel weer wat logjes gelezn. Ben eigenlijk druk. Ik ga met mijn zus en zwager en paar dagen weg, dus moest nog wat wassen, opruimen en nu koffer pakken. Wens je alvast een heel fijn weekend lieverd. Dàg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou dat frutten levert hartstikke leuke creaties van jou op hoor Karin dus wat maakt het uit of het woord bestaat of niet...ik vind het leuk...ik schrijf altijd dat ik heb zitten " friemelen "om iets te maken...je hartjes zijn zo schattig......dus frut maar lekker door en kom ik het steeds bewonderen hier...alvast een heel fijn weekend...groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat maak je toch een leuke "frutsels":-)) Beankt voor de duidelijk uitleg van de viltrolletjes!! Ga ook het vilten weer eens oppakken.

    groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Frut maar lekker door! Op die manier maak je de leukste dingen!
    Je hartjes zijn hartstikke leuk geworden.
    Ik heb het zelf altijd over frutselen, ook een woord waarvan ik niet weet of het wel een woord is...

    En gefeliciteerd met je award!

    Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gefeliciteerd met je award! en wat heb je een leuk nieuw woord uitgevonden.. frutten.. ik ga het onthouden!
    frut nog maar even lekker door!

    fijne zondag,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Karin,

    We zijn intussen weer ruim een week verder, en het is VOORJAAR!!
    Zo af en toe een vrolijk zonnetje, doet een mens goed!

    Ik hoop dat je er weer tegen kunt,en je er energie van gekregen hebt?

    Leuk die stapel harten!
    Geweldig zeg, de restjes opmaken aan labels. Wat een super idee!!!

    Leuk!

    Fijne woensdag.

    Liee groet, Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt voor je bezoek Hommeltje.
    Jammer is dat hè dat ik soms helemaal geen updates van je ontvang. geloof dat jij hetzelde probleem had naar mij toe.
    Daar moet toch iets aan te doen zijn. ga zo meteen iets uitproberen.
    Liefs en je maakt supermooie dingen.
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve meisje,

    Wat een prachtige frutseltjes...
    Die harten zijn super!

    En ik wil je ook van harte feliciteren met je Award!
    Deze heb je echt verdiend lieve Karin, je blog is altijd zo mooi!

    Dag meisie,
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk dat je weer even op mijn blog aan het rondscharrelen was.
    Liefs van mij, mooi weer hè !
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lekker ff frutten! leuk woord! Schattige hartjes van vilt!

    BeantwoordenVerwijderen