Pagina's

maandag 2 april 2012

Weer even pas op de plaats



Maar wat hebben we kunnen genieten van het mooie weer.
Buiten , tussen alle bedrijven door, Zoefie het haasje gemaakt.
Het is een ontwerp van atelier Tintangel.
Daar kun je nu ook een zelfmaakpakketje kopen van 5 hommels.
Alsof ze voor mij speciaal ontworpen zijn.....
wordt vervolgd....




In huis heb ik her en der wat paashoekjes,
 door de jaren heen gemaakt.
De paarse eierwarmers en gekleurde vogelhuisjes heb ik dit jaar gehaakt.
Ik vind die' brads' zo leuk die je tegenwoordig overal kunt kopen.
Volgens mij worden ze gebruikt om kaarten te maken.
Ik heb ze door het haakwerk ( kan natuurlijk door iedere stof ) gestoken en aan de binnenkant vastgezet.
(de gekleurde kippen heb ik ooit eens gekocht)


Op de tuin is het vooral hard werken.
Al het gras wordt omgespit tot siertuin.
Als het wat frisser is steken we de potkachel aan.
Hier staat nu een pan op met rookworst  maar ook
het theewater wordt er op gekookt.
Het is heerlijk warm erom heen en het
is vooral knus.

Rest mij jullie



toe te wensen.
Geniet van alle dagen.
Niet teveel eieren eten.
 ( tenminste niet in 1 keer, verdeeld over een paar dagen is het
natuurlijk weer wat anders)

Hommelse groet van Vrouw Hommel

22 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit.
    Ook fijne paasdagen.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er gezellig uit, vooral die rookworst in het pannetje, hmmmm...
    Jij ook fijne dagen,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig zo worst in de tuin koken ;-D Je haas/konijn is PRACHTIG,voor jullie ook fijne Pasen, lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt. Leuke Haas! LOL die hommels van Tintangel!!; ik ga ze denk ik ook maken! Wat een goed idee om een ketel met water op de potkachel te zetten! Geniet van alles om je heen en ook een heel fijn Paasfeest gewenst!! Groetjes, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig konijn......geniet van een heerlijke paasweek....liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke haas en gezellige foto's allemaal, jij ook alvast een fijn paasweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat heerlijk die stookpot aan en die lekkere worsten erop. Wij hebben de vuurpot ook al aangehad gezellig hoor. En je paas frutsels enig, ziet er gezellig uit.
    Geniet ervan, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief haasje! En wat een vakantiegevoel dat je buiten je kookworst klaarmaakt :-) Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig konijntje.
    Echt gezellig zo je paashoekjes en voor jou ook een fijne paasdagen toegewenst.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet erg gezellig met al je creatie's.
    Ben gelijk bij atelier tintangel wezen kijken,wat een leuke dingen hebben ze daar.Ga er zeker wat bestellen.
    Fijne paasdagen !
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Owww die worst, heeerlijk (eten is m'n hobby haha) Ook voor jou heeeele fijne paasdagen enne rustig aan hoor. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke, vrolijke haas!!!
    En wat ziet het er gezellig uit in het "hommel"huis...leuke kleuren en tafereeltjes. Heb genoten van dit logje en wil jullie ook hele fijne dagen wensen. Aan eieren eten doe ik niet zo...vind af en toe een eitje wel lekker, maar daar blijft het bij.(Ik fluister): Heb liever chocolade eieren, haha.
    -X- Colourfullflowergirl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk Paasblog.
    Jullie zijn goed bezig.
    Die Haas , super !
    Hele fijne paasdagen, maak er iets moois van.
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet het er gezellig uit met die kachel! Hopelijk wordt het snel weer mooi weer, zodat we fijn kunnen genieten op de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke paassfeer op je blog!

    Fijne dagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een pracht van een haas en heel fijne paasdagen rond de potkachel ...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een pracht van een haas en heel fijne paasdagen rond de potkachel ...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke haas! Die hommeltjes gaan er vast ook nog komen ... Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heerlijk gezellig. Ook fijne Paasdagen gewenst. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lief Hommels meisje,

    Meisie...wat een ontzettend gezellige foto van dat kacheltje met een rookworst erin...ik zie het al helemaal voor me...Lekker werken en daarna een stukje rookworst, wat zal dat lekker smaken!

    Wat een gezellige Paasdiertjes en popjes heb je gemaakt..super leuk..
    Heerlijk paassfeertje heb je gemaakt..

    Ik wil je nog even bedanken voor je felicitatie op mijn blog, Sophie Ann is een wondertje...

    Ik wens je liefs en mooie Paasdagen,

    Marijke
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gezellige tuin, en wat grappig, die pan op de tuinhaard :).
    Fijn paasweekend!

    BeantwoordenVerwijderen