Pagina's

zondag 20 mei 2012

Niet meer te stoppen


Ik ga maar door..
is het een verslaving?
een nieuwe ziekte ?
wat het ook is
Het is zo leuk!!!


Ben nu gewoon aan het "frutten" op restlapjes.
Eén daarvan is een hoesje geworden voor mijn telefoon
de ander een klein boekomslagje.


Het kussenovertrek is af
en ik ben hartstikke lui geweest
want ik heb de lap gewoon vast gefestonneerd op een al bestaande hoes.
De achterkant er wel een beetje "bij betrokken"
vond ik wel een grappig effect geven.


Ja Boris, je bent in beeld hoor.
Eerst nog zich uitgebreid wassend achter de spullen
nu oprukkend naar het vrouwtje achter de camera,
aandacht,aandacht,
ik wil geaaid worden.
Oké, even dan
maar daarna ga ik weer (nat) vilten
voor mijn nieuwe verslaving.


En dit moest ik ook nog even kwijt;
Ik heb toch een nieuwe camera
en ik had toch wel eens geschreven in een eerder bericht
dat ik het liefst in een rond huisje zou willen wonen.
Laat er nu een ( vissenkom) functie op de camera zitten
waarbij je "ronde" foto's kunt maken
Ik ben er nog niet achter wat het werkelijke nut is van zo'n knopje
maar ik kijk nu voortaan heel anders tegen ons tuinhuis aan.
(met een ronde "blik" zogezegd)

Hommelse groet van Vrouw Hommel

27 opmerkingen:

  1. woow wat mooi Karin! Als het een ziekte is dan is het de enige die ik dan ook zou willen krijgen, ben weg van al die extra's op het vilt. Dat maakt het heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je zo goed op dreef bent! Ohhh en over die fisheye lens, ik word er gek van! Dochterlief doet niks anders dan foto´s maken van mij en haar en manlief en de hond en iedereen met die lens. En dan krijg je een heel raar vertekend beeld, probeer maar eens, haha! Vervolgens ligt ze dan helemaal in ene deuk. je moet er trouwens wel een gek gezicht bijtrekken voor een nog leuker effect! ±/'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan.
    En wat grappig die ,ronde'foto.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk z'n ziekte, Je hebt weer Prachtige dingen gemaakt.hih leuk je ronde huisje, fijne week Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ga jij maar lekker door daar mee, prachtig wat je maakt Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Noem het maar "frutten" hihihi
    Wat prachrig joh!

    Had hier nog nooit van gehoord, nat vilten, maar WOW!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een activiteit :-)) Maar deze verslaving kan je beter hebben dan menig ander :-)) Je ronde huisje is ook "gewoon" leuk! Ga zo door!!

    groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn prachtige 'frutsels'! En in zo'n rond blauw huisje wil ik ook wel wonen : ) groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhh wat heb je prachtige dingen gemaakt ik vind ze zo leuk!!!!
    Ga het ook proberen hoor helemaal schattig en je ronde huisje is ook al zo super.....maar rond of niet rond ik vind het een heel leuk tuinhuisje...

    hart,groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ga er vooral mee door wan tdit soort handwerken vind ik juist prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk als je zo kan frutten.
    Het resultaat is erg leuk.
    En je huisje is geweldig.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ideaal toch, zonder verbouwen toch een mooi rond huisje :-) Wat is het weer genieten hé, op de tuin als alles zo uitloopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou...zo'n verslaving zou ik erin houden. Ik vind het ontzettend mooi zoals je nu bezig bent. Pure kunstwerkjes zijn het.En ik ga ook eens kijken of ik zo'n knopje op mijn foto toestel heb, want, oh, wat grappig!!!Fijn dat het goed met je gaat hommeldebommeltje!!
    Zie uit naar de volgende "frutsels"!Fijne dag! Hier schijnt de zon volop! Genietselen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat het ook is, ;-) het is prachtig!!! Jeetje, echt zeg! Ontzettend mooi!!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ga vooral door met je verslaving, het lijkt me heerlijk om te doen, en die vissekom functie:daar willen we meer van zien haha.
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Maakt toch niet uit hoe het heet als je er maar van geniet en het resultaat is heerlijk kleurrijk!! Wat leuk dat ronde huisje eens kijken of dat bij onze camera ook kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze ziekte is onschuldig, maar misschien wel besmettelijk. Wat mooi heb je dit alles gemaakt. En zo harmonieus van kleur. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach zo lang je zulke mooie dingen laat zien maakt het toch niet uit of het wel of niet verslavend is. Prachtig gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh dat ziet er wel heel mooi uit.
    Zo een ziekte wil ik ook wel krijgen hoor!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ga maar gewoon door, jij hebt zo'n heerlijk kleurgevoel. Word er weer helemaal vrolijk van en die ronde foto is zo grappig, heb ook die mogelijkheid op m'n nieuwe camera ontdekt .
    Geniet wel van de zon !
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wunderschöne Farben und sticken:))
    Liebe Grüße

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als je eenmaal in die verslaving zit dan ben je gewoon in de flow en dat is toch alleen maar goed? Ik herken dat helemaal wanneer ik iets gevonden heb waar ik amper mee kan stoppen! Dus ik zou zeggen: ga lekker door met frutten!

    'k Ben helemaal weg van je 'ronde' huisje, ik heb iets met ronde vormen.

    Lekker genieten, kneuterige pinksterdagen (of kan ik zeggen 'frutsel'dagen) toegewenst.
    Lieve groet van Doortje

    (bedankt voor je lieve reacties op mijn blogje)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi tuinhuisje heb je! Ook zo'n leuke kleur.

    Je hoesje en boekomslagen zien er geweldig uit. Ik zou wel willen dat ik tijd had om zulke prachtige dingen te maken.

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hay hommeltje,

    Wat een leuk knopje is dat op je toestel...hahaha..geweldig die foto van je gezellige ronde huisje...

    En je gefruttel en getuttel brengt toch beeldschone creaties voort...heerlijk door blijven gaan...!

    Liefie..ik heb je berichtje gelezen over een lila post...maar ik moet je eerlijk bekennen er is hier niets in de kleur lila...terwijl ik het wel een prachtige kleur vindt..apart eigenlijk...

    Ik ben nu met wit bezig en ben witte vlinderkindjes aan het maken...zo lief!!!

    Dag lief hommeltje met je hart van goud..
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat maak je prachtige creaties en die kleurtjes.. zo mooi!!
    en ik ben ook helemaal weg van je (ronde haha) tuinhuisje, zo lief dat kleurtje, dat hebben wij ook in onze Rosery!

    fijne dag!
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Moooi tuinhuisje ! pas op dat je geen last van boktor krijgt !

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Pas op dat je in je mooie ''ronde'' huisje geen last van houtworm krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen