Pagina's

zaterdag 9 juni 2012

Hier is hij dan.....


Pim, 4 weken oud
We zouden geen nieuw katje nemen
waren we over uit.
We wisten dat buren verderop 2 nestjes hadden
kijken gingen we niet
want kijken is overstag gaan.
En toen kwamen we die buuf tegen, althans Lies.
Er was er nog eentje over,
een rode kater.
Laat ik nu weg zijn van rode "je weet wel katers'"
Toch maar even kijken
en wat ik al schreef; kijken is overstag gaan!!


Eind juni komt hij definitief bij ons wonen.
We zijn er heel erg blij mee.
Hebben altijd meerdere katten gehad.
Ook altijd van die "aanloop"katten.
Zijn moeder is een van "alles wat poes" 
En ja zijn vader?
Wie het weet mag het zeggen.
Het is dus een echt "vuilnisbakkie" 


Het was dus even paniek gisteren
omdat ik geen foto's plaatsen kon.
Nadat mijn ouders naar huis waren om 12 uur
zijn we toch weer achter de computer gaan zitten.
( lies is daar heel vasthoudend in)
Uiteindelijk konden we toch Google chrome installeren
en nu doet alles het weer.
Heel erg bedankt voor de snelle reacties.
Laten we hopen dat dat  het probleem was 
zodat ik weer heerlijk kan verder bloggen.

Jammer dat Oranje verloren heeft
Aan onze achtertuin heeft het echt niet gelegen.
Al zagen die slierten er niet meer uit na alle windstoten en regen.
Zelfs Boris heeft dagen de sjaal "ingestraald".
Woensdag gaan we gewoon weer kijken
dan komen er 2 buufjes hier 
we blijven positief!!!

Hier schijnt de zon!! Geniet van deze zondag en tot gauw

Hommelse groet van Vrouw Hommel

29 opmerkingen:

  1. Ohhhh!! Wat een droppie!!! Is dit kleine Pim? Ik smelt helemaal, moet je die oogjes zien :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yay, hij staat erop; wat een lieverd!
    Fijn zeg, zo'n hummeltje in huis.
    Geniet ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een smurfje! Heb je ook de moederpoes? groetjes,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverd......liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh smelt..!!!
    Wat een droppie!!
    Je bent nu de dagen aan het tellen dat ie bij jullie komt denk ik he?
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, ik snap het helemaal. Kijken is overstag gaan. Geen wonder met zoiets moois en liefs. Het is maar goed, dat je hem niet aanbiedt. Want anders. Niet te weerstaan. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een snoezig katertje zeg. Kan goed begrijpen dat je m houd hoor.
    Gelukkig zijn de problemen met blogger weer opgelost zie ik.
    fijne zondag, liefs ESter

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOOO wat een schatje om heerlijk mee te kroelen. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het toch is gelukt met chrome.

    Wat een scheetje is jullie pimmetje. Heel begrijpelijk dat jullie overstag gingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een poepie en dat jullie gevallen zijn voor een rode kater dat begrijp ik! Veel geluk met hem! Groetjes, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh wat een lieffie. Ja hier val je voor :-)) Ga nu maar aftellen en dan kan het grote genieten beginnen!!

    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaa... kijken = kopen, haha, dat wist ik wel! Lief hoor, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh jeetje ik ga ook nooit kijken naar jonge katjes.....maar deze knapperd had ik ook genomen hoor wat een schatje!!!!
    Hij heeft een goed huisje gevonden.....veel plezier met Tom..

    Fijne week.
    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje zeg. Ik heb me ook voorgenomen geen poes meer te nemen nadat de onze 2 maanden geleden overleed, maar als je zo iets ziet ga je natuurlijk overstag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje! Dat kun je echt niet weerstaan, heel begrijpelijk.
    Ook wel weer gezellig denk ik, zo'n klein vrolijk hummeltje.
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ik ken het...zien...is meenemen. Ik heb dat met honden.
    Noah, onze Jack Russel is nu 14 en takelt af, maar "doet et nog". Ik heb gezegt: als Noah er niet meer is, dan geen nieuwe hond weer. Ik heb al genoeg dieren oud zien worden hier thuis.En dus ook afscheid moeten nemen, wat ik elke keer weer vreselijk vind. Gelukkig hebben mijn dochter en zoon allebei een jonge hond. Die mogen straks komen logeren...
    Maar jullie wens ik veel plezier met pimmetje! Hij heeft een goed thuis gekregen, dat weet ik zeker!!! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ai, ja ik zou hier ook een dierentuin hebben rondlopen als mijn vriend niet ingreep. Maar 1 kalf van een hond is even meer dan genoeg :) Het is wel een vrolijk katje zeg, lieffff!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heey lieverdje,

    Jullie kleine Pim is een schatje...wat een mooi beesie!
    Ik snap helemaal dat je gelijk verkocht was bij het zien van dit lekkere snoetje.
    En wat komt Pim in een warm en liefdevol nestje terecht..

    En je tuin met de oranje versiering is zo lekker gezellig..hopelijk gaat het morgen helemaal goed met onze jongens haha..

    Liefs van Marijke poppejans...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wij hebben ook een 'PIM' gehad . Hij is goed 15 jaar bij ons geweest en toen moesten wij hem in laten slapen , had iets in zijn bolletje .
    In Bergen op Zoom liep hij als piep klein katje in het donker over een drukke weg en ik heb moeten soebatten en smeken om hem mee te mogen nemen . Geef maar af op het politie bureau waar wij vlak voor stonden was het commentaar van mijn lief.
    Daar wilden zij hem niet en wij moesten hem maar in het bos los laten . Mooi niet , dat vond zelfs mijn man te gek en ik had daarmee de slag gewonnen , haha .
    Lieve groet en straks veel plezier met jullie Pim . ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben op slag verlieft!Mag ik hem even lenen....?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik snap het helemaal! Wat een schatje. Vorig jaar om deze tijd was onze 'Liefje' net zo. Heerlijk zo'n klein poesje, eh... katertje. Ik houd ook erg van de rode poezen, en weet je, een stuk gemakkelijker fotograferen dan een zwarte weet ik uit ervaring. Heel veel plezier met hem. Hoop dat Boris het ook leuk vindt zo'n kleine druktemaker.
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hier zou ik ook voor "gevallen" zijn, wat 'n lieverd.......wat zul je genieten straks..........liefs riet(je)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een schatje!! zo zouden wij geen hond meer nemen.. toch gaan we vrijdag kijken bij een puppy en ja net wat je zegt.. kijken is overstag gaan haha!!
    geniet van Pim!!

    fijne dag van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geen wonder dat jullie in een keer om waren, wat een ongeloofelijk schattig beestje zeg!!
    Heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Kan me voorstellen dat jullie weer overstag zijn gegaan, wat een schatje. Veel geluk ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. knuffel voor Pim!!
    wat een liefje.
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een ontzettende lieve aanwinst! Genietse!!!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen