Pagina's

zaterdag 9 juni 2012

Mag ik jullie voorstellen....en HELP

En toen moesten er hele mooi foto's komen van Pim van 4 weken, ons nieuwe katje. Maar ik krijg geen foto's gepubliceerd.
Hebbe jullie nog evt tips want eigenlijk doet heel blogger raar.
Er wordt al een tijdje aangegeven dat mijn browser niet meer wordt ondersteund door Blogger. Maar dat staat er al enkele weken en het ging altijd goed.
Tot nu dan.

Ik stop nu maar even met proberen.
Ik kom er niet meer uit nu.
Mijn ouders komen zo gezellig voetbal kijken.

Hommelse groet Vrouw Hommel

8 opmerkingen:

  1. Ha vrouw hommel,
    Je zou kunnen overgaan op google chrome. Ik denk dat dat het probleem veroorzaakt dat je hebt. als je google chrome intoetst kun je het zo downloaden. Succes
    Fijne wedstrijd
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de snelle reactie maar dat heb ik al geprobeerd en toen krijg ik als reactie dat dit niet ging en dat ik contact moest opnemen. Met wie zou ik weer even moeten nakijken.
    Had ik ooit maar voor itc'r gestudeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt niet overal verstand van hebben. Maar ik ben ook ooit overgestapt op google chrome en toen waren mijn problemen wel over.

    Verder kan ik je niet helpen. Sorry.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hetzelfde gehad na Blogger de vernieuwde versie. Heb begrepen dat google chrome ook niet zo heel goed werkt soms. Heb Firefox geïnstalleerd en alles doet het weer. groetjes,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Dear, wat een ellende... kan helaas geen tips toeroepen, mijn kennis en kunde van computers is minimaal.. ;)! Hopelijk ben je snel verlost van al het gedoe en werkt alles weer prima! Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi heb je net een mailtje gestuurd hoop dat werkt. Ik ben heeeeeelllll benieuwd naar Pim. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hier is blogger ook vernieuwd maar daar hoefde ik eigenlijk niets voor te doen ... het is wel allemaal even wennen want net anders natuurlijk ...is er geen help knop op je blogger pagina ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik gebruik Google Chrome als browser, daardoor heb ik nooit last dat blogger niet wil

    BeantwoordenVerwijderen