Pagina's

vrijdag 15 juni 2012

Buiten regent het....


......maar binnen schijnt de zon.
want ik word altijd weer vrolijk
van alle kleuren waarmee ik werk.
Ik heb deze keer een canvas doek geschilderd
en het vilten schilderijtje erop geplakt.
Dit was al een bestaande lap, die ik nog had liggen.
Het was een oefenlap in het vilten van "over elkaar heen "
nog uit een ver verleden maar ik bewaar alles.


Nog wat details uit de lap.
Ben tegenwoordig veel op Pinterest te vinden.
Heb zelf geen pagina maar doe er wel veel inspiratie op.
De 2 tasje zijn nog niet af want jag , jag.
ik moet de ritsen er nog in zetten.
Dat stel ik altijd heel lang uit
maar wellicht is het plaatsen van de foto een extra stimulans.


En dan weer Pim uiteraard
Eind juni komt hij definitief.
Ik heb geen kinderen 
maar ik kan mij altijd zo voorstellen dat ouders roepen;
kijk eens hoe mooi/leuk/lief/ondeugend ons kind is.
Dat heb ik nl met dieren.


Ik sluit af met een lach.
Kan een kat natuurlijk niet
maar het leek net alsof ( hij had net gegaapt)
Lief  alle reacties weer
Welkom nieuwe volgers.
 Gefeliciteerd alle ouders van geslaagde kinderen.
Fijne vakantie voor diegenen die al vertrekken.
Tot een volgend bericht.

Hommelse groet van Vrouw Hommel

25 opmerkingen:

  1. Mooie creaties en een schattig katje.
    Fijn weekend.

    groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo, wat maak je een mooie dingen! En Pim..... ja, inderdaad: kijken is overstag gaan. Wat een lieffie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjee wat mooi gemaakt weer meis!

    Moos hier is totally in love met Pimmetje :-) Wat een prachtige knul!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk berichtje weer! Het viltschilderij is erg mooi geworden. En wat een schatje is Pim.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig viltschilderij heb je gemaakt! En wat een geweldige kattenfoto's, heerlijk (en inderdaad dat heb ik ook met mijn dieren ja...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi viltschilderij, vrolijk! En de kattenfoto's zijn schattig! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oo, die Pimmetje, wat een schatje...
    Wat een mooi viltwerk zeg, ik heb nog zoooveeel te
    leren cq te oefenen!
    Ben blij met jouw inspiratie wat dat betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief katje. Hij lijkt een beetje of die van ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je weer mooie vlit-werken gemaakt, ik word helemaal blij als ik Pim zie wat een dotje. Fijn weekend lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Laat bij jou de zon maar schijnen! prachtig weer allemaal. En zoveel detail, ik houd daar ook zo van. Denk dat jouw werk in het 'echt' nog mooier zal zijn dan op de foto. En wat het katje betreft, wat een scheetje. Kinderen hebben we geen maar volgens mij is het een soort van zwanger voelen als je zo lang moet wachten, ha,ha. Weet wat het is en hoe het voelt. Heerlijk om naar toe te leven. Groetjes en fijn weekend,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat maak je mooie dingen van wol zeg! En ik hou ook zo van paars!
    Die Pim lijkt mij een deugniet: ik kan ook nooit kittens weerstaan. Heb het 1 keer met een nieuwe kitten geprobeerd ,maar onze poes Yara wilde absoluut geen broertje erbij...
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kunstwerken weer!

    En Pimmetje is echt de allerschattigste kleine je weet wel kater!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi geworden zo op een canvas erg leuk idee, en ik heb het al eens gezegd denk ik maar je gebruik prachtige kleuren. En dat jonge spul leuk hoor. Gezellig weekend, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig zeg, wat een geweldig mooi en kleurrijk schilderij heb je gemaakt! Ik zit vol bewondering te kijken! En die Pim, dat is me er ook eentje, wat een dropje..! Hier gaan we nog vast veel van zien, hi hi, hij is nu al een volleerd fotomodel!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh wat een vrolijkheid bij jou binnen....heerlijk al die mooie kleurtjes..
    De tasjes zijn helemaal zo leuk en Tim.....is een schatje!!!!

    Geniet van je weekend ook al is er geen zon....jij vermaakt je wel..

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi meis, wat een mooie kleurrijke posten heb je de afgelopen tijd geschreven. Ik ben verliefd op je werkjes hierboven, heel apart!
    Wat leuk dat jullie gezinsuitbreiding krijgen, leuk zo'n rooie donder. Veel plezier met die lieverd en ook veel knuffels voor Boris he?
    Lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige lap (dit is al de 3e keer dat ik dit type, mijn reactie wordt niet opgeslagen...)!! Wauw!! Ze worden steeds kunstiger! Wat is Pim toch een poepie!! Groetjes, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig, dat vrije viltwerk! Mooie kleuren ook. En die tasjes... ik leef met je mee, ik hou erg van vilten maar heb ook zo'n vreselijke hekel aan ritsen vastnaaien.
    Groetjes, Kyra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een vreselijk gezellig blog heb je. En die foto van een lachende kat, heerlijk....Ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn ze weer prachtig zeg!! Echt zo mooi!! Fijne zondag!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig schilderij, wouw, super. Je schrijft leuk en maakt mooie foto's. Natuurlijk is jouw kitten het mooiste van de wereld en jahoor ze lacht echt.

    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  22. vrolijke kleurtjes ...geeft meteen een zomers gevoel ...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik ben inderdaad ook op Pinterest actief, geweldig wat je daar allemaal tegenkomt. Je vilt werkstuk ziet er kleurrijk uit, leuk de combinatie met borduren. Wat een schattig katje en het lijkt inderdaad net of hij lacht. Fijne dag met iets meer zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtig schilderij, maar ik ben helemaal verliefd op Pim, ooooooo ik was ook overstag gegaan, ze zijn zo lief,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is weer helemaal gaaf wat je laat zien , en Pimmetje , het is een schatje hoor !
    ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen