Pagina's

donderdag 5 juli 2012

Even de tijd nemen voor.....


...het genieten van de zomer
van het buiten kunnen zijn
al is het maar onder het afdak.
Dus ook ik las een zomerstop in.
Zal soms wel hier en daar langskomen wellicht 
maar ik beloof niets.
Dank voor de lieve reacties op het vorige bericht.



Ik heb inmiddels een punchmachine.
Het paarse boekje is daar deels mee gemaakt.
Heerlijk dat ik zo stof kan punchen
en nog veel meer ....wat ik allemaal nog moet ontdekken.




Het wandkleed is af
weet nog niet hoe de definitieve afwerking gaan worden
maar dat komt wel.
Momenteel veel op pinterest te vinden
Eigenlijk teveel
want wat een creativiteit is er te vinden op deze aardbol
Het 1 is nog mooier dan het andere.
Gelukkig , zou ik bijna zeggen, 
staat de computer binnen en zit vast met een draadje voor de ADSL verbinding
want ander zou ik wellicht geen zomerstop inlassen.



Nee hoor, grapje, ik vind het ook wel eens lekker
om de computer "links" te laten liggen
even geen informatie tot mij nemen.
De komende weken zijn wij vooral te vinden op de tuin.
weer of geen weer.
Het schuurtje wordt opgeknapt door mijn vader.
Wij gaan aan het huisje beginnen 
dat moet zowel buiten als binnen gedaan worden 
en het is gewoon heerlijk om hele dagen in de natuur te zijn.
Dat is echt terug naar de eenvoud
zonder stromend water, elektriciteit, koelkast etc etc
en dan blijkt maar weer dat we best zonder kunnen.
( al hoewel het wel fijn is om thuis weer onder een douche te kunnen staan)
Er komt ook iemand naar de tuin toe om mij een spinles te geven.
Dankje wel Marga, om de vraag ook op de viltclub te plaatsen
had ik niet aan gedacht.

Geniet van de zomer waar je ook bent, hier of ver weg.
Wij passen wel op de katten, vogels, cavia's en planten 
als jullie weg zijn.
Dat heb je dan weer als je zelf niet "echt" weggaat.
maar dat doen we graag hoor.

Ik weet niet hoelang deze zomerstop gaat duren
jullie zien mij vanzelf weer verschijnen

Veel liefs en een hommelse groet van
Vrouw Hommel




19 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer wat moois gemaakt! Geniet van de zomer, groetjes,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van de zomer meis, geniet van je tuin. Het is soms zoooo heerlijk effies afstand te nemen van alles wat tot ons ter beschikking staat .... terug naar wat meer eenvoud is dan heerlijk rustgevend. Dat is het pure genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er weer mooi uit, en het kleurgebruik is ook prachtig.
    Hele fijne zomerperiode en genieten van je tuin.
    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kleden.
    Zo knap gemaakt.
    Fijne zomerstop.
    Lekker genieten van het mooie weer.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat Prachtig allemaal, geniet van de zomer.
    Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik gun jullie twee een mooie tijd op de tuin en hoop dat ook daar de ideetjes op zullen borrelen .
    De boekomslagen doen mij watertanden , mnnnnn
    Liefs ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van de zomer, de natuur en je vrije tijd! Prachtig is je wandkleed aan het worden! Groetjes, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig wat mooi geworden...de kleurenpracht alles is zo mooi!!!
    Prachtige foto's van je tuin lijkt me heerlijk vertoeven en wat fijn dat je nog een vader hebt die je nog zo fijn helpen kan..
    Heel erg sneu en verdrietig van Pim dat zal een hele nare beslissing geweest zijn maar wel goed dat je andere lieveling nu weer het huis alleen heeft ik heb ook zo eentje war echt geen andere kat bij kan zijn.
    Ik wens je een hele mooie zonnige zomer toe en kom af en toe nog even buurten hoor..

    hart.gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie dingen heb je gemaakt! Ja, hier ook een zomerstop, er is zoveel te doen buiten en de computer staat er na de zomer ook nog wel ;-)
    Fijne zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt de smaak te pakken met het vilten hè? Prachtig om te zien wat je maakt!
    lieve groeten Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig zeg jou wandkleed! en geniet van een heerlijke zomertijd!
    lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ook een fijne zomer toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat maak je toch prachtige dingen en die kleuren, zo mooi.
    Fijn dat je zo kan genieten van je zomerhuisje en de tuin.Maak er maar een heerlijke zomervakantie van.Zal je wel gaan missen.
    Heel veel liefs en zomerplezier
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geniet lekker van al het moois om je heen!

    Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig jouw gevilte lapjes met erop geborduurde kraaltjes en dingetjes! Heel erg gaaf zeg!Ik ben helemaal geinspireerd. En de kleuren die je gebruikt zijn ook mijn eerste keus. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi! wat is punchen eigenlijk, dat ken ik nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lief mooi mens,

    Ik wens je een heerlijke zomerstop...
    geniet van alles...en we horen en zien elkaar daarna..
    Dan zijn we weer lekker uitgerust en fris en fruitig haha..

    Liefs van poppenjansje uit Wateringen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je weer mooie dingen gemaakt zeg. De kleuren zijn ook schitterend!
    Ook lekker hoor, een zomerstop. Volgende week hebben wij vakantie, en dan zal ik ook niet veel achter de pc te vinden zijn.
    Hele fijne zomervakantie toegewenst!
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen