Pagina's

zondag 1 juli 2012

Het was een hele moeilijke beslissing....



want het was ( is ) zo'n lieverd
maar na 3 dagen
hebben we besloten
om Pim
weer terug te brengen.
Vandaag is hij samen met z'n broer
naar een ander gezin gegaan.
Het is niet anders 


In al ons enthousiasme waren we eigenlijk vergeten
dat we al een groot kind hadden.
Die echt niets van Pim wilde weten
Ze kwam niet meer naar binnen
had enorm haaruitval
ging ons bijten
en het werd alleen maar erger.
Ze is al 12 jaar zo lief voor mij
dat ik haar dit niet kon aan kon doen.



Natuurlijk zijn we verdrietig
maar ook realistisch.
Dus gaan we ons nu nu weer richten
op andere dingen
en sluiten we deze mooie pagina 
in ons "levensboek" af.

Hommelse groet van Vrouw Hommel



20 opmerkingen:

  1. Ach wat sneu maar ik kan me voorstellen dat je voor je oudere schatje kiest. Pimmetje komt vast op zn pootjes terecht :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joh, wat jammer.. Had je vast niet verwacht!
    Tsja..als het niet gaat..dan gaat het niet..Stress voor je oude vriendin is ook niet fijn..
    Zo ontzettend lief (en logisch) dat je toch voor je poes hebt gekozen.
    En Pimmetje en zijn broer komen vast in een warm nest terecht!
    Aai voor de beestenboel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat het niet ging zo samen.
    Je moet dan een niet makkelijke beslissing nemen voor beide katten.
    Hopelijk keert de rust weer.
    Ik was je blog even kwijt geraakt? hoe dat weet niemand (blogger?)
    Maar ik kan je weer volgen.
    Fijne week.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me voorstellemdat jullie er verdrietig om zijn, Pim ziet er erg lief uit, maar ja als het niet met jullie andere kat samen gaat..... Je foto's zijn Prachtig. Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verdikkie meis wat een moeilijk, maar wijs besluit. Die Pimmetje :-(
    Tuurlijk kies je dan voor je andere kind hoeveel verdriet dat ook doet. Gelukkig een ander goed onderkomen gevonden voor dat rooie rakkertje.

    Een lieve kroel voor je poezenmeisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja....zo gaat dat helaas.....sterkte meis.....liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat ze niet samen gaan, maar vaak is dat zo met katten. Het zijn toch koninkjes in hun eigen territorium ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joh, wat verdrietig!

    Soms gaat dat zo met katten (huisdieren)hé wil gewoon niet samen..(hebben wij ook een keer ondervonden, helaas!!) Hoe graag je het misschien ook zou willen. (en met zo'n pimmetje..agoss!) Lief dat je voor je oude poes hebt gekozen..
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeps, wij zitten er net over te denken of we een tweede kat zullen nemen bij de onze van 2 jaar, dit is niet zo een heel gemakkelijk beest, maar we dachten voor gezelschap....
    afijn, je hoort er misschien nog wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach, wat verdrietig...
    Kijk je er zo naar uit...
    Maar ja, katten kunnnen wat dat betreft erg gevoelig zijn; dit is wel
    een hele heftige reaktie!
    Geniet dan maar extra van jullie
    "oude" katje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een moeilijke maar moedige beslissing!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah, kan me voorstellen dat het een moeilijke beslissing was! Maar ik denk wel de juiste! Zo'n jong poesje went nog heel gemakkelijk ergens anders, maar je oude poes moet zich natuurlijk wel nog op haar gemak voelen! Als ze er zo onder lijdt is dat ook erg zielig. Sterkte ermee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer en moeilijk! Groeten, Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat naar, maar als iets echt niet meer kan dan is verzet zo zinloos en vermoeiend.
    Maar kan je Pim nog vaak een bezoek brengen ?
    Ik hoop van wel,

    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh ja, katten kunnen erg jaloers zijn. Maar ik kan me jullie teleurstelling en beslissing goed voorstellen.

    Toen wij een hond kregen ging onze poes vanzelf naar de buren. En daar is ze ook gebleven en nooit weer terug gekomen. Een andere poes van ons vond dat ze de roedel (andere poes en 2 honden) moest leiden en ging overal plassen. Met als gevolg dat ons hele huis naar poezepies rook. Ondanks dat ze nog maar 4 jaar was hebben we haar wel laten inslapen.

    Ik vind het voor jou wel heel jammer want je had je er zo op verheugd.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heey meisie,

    Tjeetje wat lees ik nu?
    Ohhh..Pimmetje is alweer vertrokken naar een ander
    gezin...

    Ja meis ik weet hoe jaloers katten onder elkaar kunnen zijn...en ik begrijp helemaal dat je dit je andere poes niet wilt aandoen.
    Wat een moeilijke maar lieve beslissing hebben jullie genomen..

    Ik hoop dat de rust weer is terug gekeerd in jullie huis...

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heey meisie,

    Tjeetje wat lees ik nu?
    Ohhh..Pimmetje is alweer vertrokken naar een ander
    gezin...

    Ja meis ik weet hoe jaloers katten onder elkaar kunnen zijn...en ik begrijp helemaal dat je dit je andere poes niet wilt aandoen.
    Wat een moeilijke maar lieve beslissing hebben jullie genomen..

    Ik hoop dat de rust weer is terug gekeerd in jullie huis...

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dat sneu voor jullie !!!
    Maar inderdaad moet je dan toch voor de oudste kiezen .
    Sterkte hoor ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Met Pimmetje komt het vast wel weer goed...goede en lieve beslissing om een trouw oud dier voorrang te geven.Maar moeilijk zal het wel zijn geweest. Kan het me voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hè, wat jammer, maar je hebt wel de juiste beslissing genomen, hoe moeilijk dat ook is. Wij hebben ook zoiets meegemaakt, maar dan met hond. Het is heel jammer, maar gedaan! Zo is het leven en we gaan weer gewoon verder.

    Liefs van Marga

    BeantwoordenVerwijderen