Pagina's

donderdag 26 juli 2012

Tussendoortje


Toch even een tussendoor bericht.
Vorige week dacht ik nog,
wie neemt er nu een zomerstop midden in de herfst.
Ik pas mij gewoon per dag aan en doe 
allerlei frutsels tussendoor.
Ik ben aan het punchen, en borduren.
Wat ik ermee ga doen??
nog geen idee..




Ik gebruik de staafjes steek en die is zo verslavend.
De kralen heb ik om een haaknaald gemaakt.
Organza op vilt gepunched, strak opgerold en daarom heen draadjes en kraaltjes vastgezet.




Daar heb ik dan weer een ketting voor mezelf van gemaakt.
Je kunt er natuurlijk ook een slinger of een vliegengordijn van maken.
Ik had nog een heel klein stukje vilt over
daar heb ik een klein naalden boekje van gemaakt.
Je moet gewoon altijd alles bewaren voor je weet maar nooit.



Tussendoor haak ik ook,
weet nog niet voor wat.
Maak ik stapstenen,
giet ik mallen  die ik gemaakt heb van 
een kip en een hartje en een puntigvormpje.
Die laatste staan nog te drogen met een stokkie erin 
dus het eindresultaat volgt nog.
Ik lees tuinbladen, knip hier en daar eens wat uit.
Kortom ; ik geniet!!!



En bij het opruimen van het nestkastje
vond ik dit nestje,
vol met wol en hele kleine veertjes,
zo knap gemaakt,
zo stevig.

Geen idee of iemand deze post leest.
Ik ben af en toe achter de computer te vinden.
Laat tussendoor "hier en daar" een reactie achter.
Toedeloe,dag allemaal, tot later,
ik ga weer naar buiten toe!!

Hommelse groet van Vrouw Hommel





18 opmerkingen:

  1. Zeg je bent goed bezig geweest! Ben helemaal weg van de roosjes, is dat moeilijk? ziet er wel zo uit. Schattig zijn ze. gr.

    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig die roosjes, zo mooi en geniet lekker verder je houd je zelf prima bezig zo te zien,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk je ketting en je bloempjes vind ik ook al zo leuk je bent goed bezig :-)
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een moooooooie dingen maak je! Sommige van die vormen en borduursels doen me een beetje denken aan Indiaas en Afghaans borduurwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh , die staafkralen die zou ik wel eens in het echie willen zien ,!!Wat vind ik die mooi !!
    Genieten jullie maar lekker daar !
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ben jij lekker bezig zeg ...en ik vind je kleuren weer prachtig ...die geborduurde viltjes kunnen zo op een boekenkaftje ...geniet maar lekker verder ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hommeltje, vol inspiratie als altijd! Hoe is het met jullie tuin, ben je daar ook vaak te vinden? Heerlijk weer deze week he? Lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er weer vrolijk en kunstig uit allemaal, wat een inspiratie heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een inspiratie! Je bent altijd lekker creatief aan het frutselen en het wordt altijd heel mooi, zie maar weer een leuk naalden etuitje erbij!
    liefs, groetjes uit het zonnige noord holland Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk te lezen dat je zo lekker bezig bent, wat een prachtige spulletjes heb je weer gemaakt SUPER
    Geniet van de zomer. Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat maak je leuke dingen! Als iemand die helemaal niet handig is, ben ik altijd vol bewondering voor creatievelingen als jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jouw post is altijd de moeite waard om te lezen....jeetje wat een leuke spulletjes ben je aan het maken lekker vrolijk..
    Heb je de kraaltjes zelf aan het touw(koord) geregen???
    Leuk leuk!!!!

    Fijn weekend..
    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ijver. Ik ben wel heel erg nieuwsgierig wat je van al die cirkels gaat maken. Groet, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe maak je die stapstenen? Dat ziet er heel gaaf uit! Ik heb weleens het idee gezien om bladeren in cement af te drukken maar hoe maak jij die bladeren erop?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt weer prachtige dingen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind jouw werk steeds mooier worden!!!Prachtig gewoon!!!!!
    Heb weer genoten van je blog!
    -X- dikke knufff

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat klinkt als een heerlijke zomer! (en ja het leek mee rop herfst he?) Wat een inspiratie, geweldig!
    Ben ook weg van je roosjes, prachtig!
    Fröbelse! groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Voor zo'n post onderbreek ik mijn vakantie met liefde, wat een prachtige dingen heb je "zo tussendoor" gemaakt. Ik zou die kralen ook wel wat dichterbij willen zien en ik ben ook benieuwd naar de kip!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen