Pagina's

maandag 5 augustus 2013

Zomer deel 2


Zomer deel 2
Eerst een misverstand uit de weg helpen
De volkstuin houden we gewoon aan hoor!
De tuin bij de flat hebben we straks niet meer want we gaan naar een balkon.
Ik zou echt nog niet zonder tuin kunnen!!!


Het voer en schoonmaak gedeelte bij mijn ouders is klaar
en wat was het warm...
Normaal om de 3 dagen voeren , nu iedere dag.
Tussendoor nog een bovengebit gekregen....wat heel erg wennen is (zie bovenste fotootje)
Tussen alles door , kaard, spin en verf ik.
Als iemand nog een vacht voor mij heeft hou ik mij van harte aanbevolen.
Uiteraard tegen betaling en verzendkosten.
Ik kom er niet echt uit bij MP
zoveel verschillende prijzen nl.
En ik weet dat er heel veel wolliefhebbers onder mijn volgers zitten dus gooi ik hier maar een visje uit.



Slaapmutsjes, ben er dol op.
Voor het eerst gezaaid dit jaar
en voor herhaling vatbaar


Het is ook leuk om een foto van de onderkant te maken




Nu ga ik weer verder met "zomer" vieren
soms is het iets te warm
maar we nemen het maar zoals het komt
Ondertussen zijn we hier nog aan het inpakken en opruimen
kortom....we vervelen ons niet.

Geniet van de heerlijke dagen,
het is snel genoeg weer winter.

Hommelse groet Vrouw Hommel




10 opmerkingen:

  1. Wat leuk om naar je gesponnen én geverfde wolletjes te kijken! En mooie tuinfoto's!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net tijdens mijn wandeling lagen er in een weiland wel 12 vachtjes....helaas konden we niemand vinden maar ik loop of rijdt er morgen nog langs en dan hou ik ook jou in gedachten.
    Mooooi slaapmutsjes ben er dol op!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een prachtige kleuren geverfd! Mooi zo bij elkaar!
    Leuke tuinfoto's, verrassend zo van onderen gefotografeerd!
    Fijne zomer verder en succes met alles!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk geniet maar lekker van deze mooie zomer....liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto heb je gemaakt en die wol super mooi zeg :) lieve groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's maakte je van die zomerse bloemen! En je wol heeft leuke kleuren gekregen!
    Een nieuw gebit is echt wel wennen, mijn man kreeg laatst boven- en ondergebit tegelijk!
    Die slaapmutsjes vind ik geweldig!
    Hopelijk valt je nieuwe thuis mee.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat prachtig toch weer allemaal, ik ging van de ene oh naar de andere oh bij het naar beneden scrollen. Die wol aan de schutting, prachtig en de bloemen van onderen wow.
    (dat gebit sla ik even over, ik griezel van kunstgebitten zoals een ander dat van spinnen kan doen ehm kunstgebittenfobia zeg maar, ieks.)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karin....alweer een poosje geleden dat ik bij je was...maar als ik hier kom is het een feestje wat mooi al jouw bloemetjes en de schitterende foto's...
    En wat zijn jullie druk geweest en nog met deze warmte....zal zeker wennen zijn een nieuw gebit maar het staat je erg mooi hoor...
    Succes met het vinden van een vachtje helaas ik kan je er niet aan helpen maar je wil ziet er mooi uit warme kleuren ook..
    Nog sterkte met de overhuizing en de Dahlia's groeien nu erg hard bij mij..schitterned zijn ze...ik geniet er dubbel van..

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo lieve vrouw Hommel
    De zomer spat er van af, hier word je blij van.
    Je ziet er fantastisch uit en al je zomerse foto's ook.

    Liefs en een warme groet
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke foto's! En ik ben dol op de wolletjes, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen