Pagina's

donderdag 22 augustus 2013

Ik ben eruit......



......wat ik ga doen met mijn blog.
Ik blog eigenlijk vooral voor mijzelf
een soort virtueel dagboek
kijk graag naar "oudere berichten"
Ik volg ook heel veel blogs
maar ik stop met reageren ( of heel af en toe wellicht)
het kost mij teveel tijd
hoe leuk en mooi ik alles ook vind


Daarom dacht ik eerst om de reacties op mijn blog ook uit te zetten
Maar na lang denken laat ik die toch aan
Zoals sommige wellicht weten heb ik borderline
inmiddels prima mee te leven 
maar ik blijf onzeker over wat ik schrijf en maak
Dus de hoeveelheid en inhoud van de reacties kunnen mij erg beïnvloeden
Vooral in negatieve zin dan
En dat ligt echt niet aan jullie maar maar zegt alles over mijzelf.



Dus om een lang verhaal kort te maken
Ik blijf bloggen
reactie geven blijft mogelijk
maar ik ga alleen bij jullie lezen
en vooral genieten
van waar jullie over bloggen



En genieten is wat ik ook  vooral blijf doen
en creatief bezig zijn.
Het vaasje van de eerste foto is gevilt om een flesje
en de buideltas is gemaakt van mijn eigen gesponnen wol


Ik "hommel" gewoon lekker verder op mijn manier.

Hommelse groet Vrouw Hommel

27 opmerkingen:

  1. Lieve Karin, gelukkig blijf je nog wel bloggen; ik zou je mooie ,kleurige
    hommelse blik op de wereld erg missen! Wat vreselijk jammer dat je je onzeker voelt.... Je weet natuurlijk wel dat het niet hoeft, maar ja....
    Je bent juist zo'n inspiratiebron voor mij en anderen!
    Sterkte en liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo als jij 'hommelt' is het keigoed!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben voornamelijk een "kijker" doe inspiratie op bij iedereen die ik leuk vind.
    Wat jij blogt vind ik super ik ben diep onder de indruk van je knutsels, en werd helemaal blij van verschillende werken die je maakt..iets wat ik zelf nooit zou kunnen bedenken maak jij!
    Maar wel intens van kan genieten..
    Bedankt!
    Groetjes Anita (priegeltje)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het heerlijk om regelmatig bij je blog te kijken. Zo leuk om te zien hoe je helemaal je eigen dingen maakt, los van al het andere. Ik ben blij dat ik je nog kan blijven volgen!
    Liefs,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker hommelen op jouw manier, dat is toch goed! Ik word ook wel eens onzeker van reacties, volgens mij heeft elke blogger dat wel. maar goed dat je je blog in de lucht houdt, zeker omdat je schrijft dat het een soort dagboek voor jezelf is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve vrouw Hommel, van jouw blog word ik altijd zo vrolijk. Je kleurtjes, je werkjes....ze toveren altijd een lach op mijn gezicht en inspireren mij. En dus ben ik blij dat je blijft bloggen. Wat een prachtige foto heb je achter je blogtitel. Zijn dat je eigengesponnen wolletjes? Het buideltasje is ook "hommels"! Lieve groet van Titia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Hommeltje, fijn dat je toch blijft bloggen, ook ik ben vooral een (binnen)kijker. Lekker inspiratie opdoen bij elkaar. Zelf blog ik niet al teveel erg persoonlijke berichten. Af en toe reageer ik her en der wat, soms stuur ik een persoonlijke mailtje als ik denk daarmee iemand een hart onder de riem te kunnen steken. Zo is ook dit berichtje aan jou bedoeld....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prima meis vooral doen waar je je zelf het beste bij voelt. En fijn dat je blog blijft, ik geniet altijd erg van al jou moois, vooral de heerlijke kleuren,liefs Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben dol op hommels we hebben hier zelfs een echte hommeltuin dus ben blij dat jij heerlijk blijft bloggen vrouw hommel. Ik geniet van je blogs en mooie creaties
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig die strengen wol, en war heerlijk dat je zo geniet, blijf dat vooral doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt zo'n vrolijke blog, altijd een plezier om naar te kijken. Doe wat goed voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je doorgaat met bloggen. Ik kijk elke keer met grote verbazing en heel veel plezier naar alles wat je schrijft, fotografeert en vooral maakt. Als ik niet reageer, ben ik gewoon sprakeloos. ;-)
    Het laatste waar jij over in hoeft te zitten is of je mooie dingen maakt. Ik vind alles megaprachtig! En ik hou heel erg van je kleurkeuzes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je doorgaat met bloggen, je maakt heel mooie en creatieve dingen, en je weet ze ook nog mooi te fotograferen, ik lees/bekijk je blog altijd met veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn dat je blijft bloggen! Je blog is altijd zo kleurrijk en vrolijk; je tuin, creaties en foto's zijn altijd prachtig, ik geniet er altijd van om je blog te lezen!
    Niet onzeker zijn hoor, echt nergens voor nodig! ;-)
    (lees al die leuke, en lieve reacties hier maar eens!!)
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief hommeltje, fijn dat je door blijft bloggen, je inspireerd mij heel erg met je mooie maaksels, doe het gewoon lekker op jou manier, je werkjes die je nu weer laat zien zijn PRACHTIG. Dank voor het delen er van. Liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. helemaal oké, ik lees jou ook altijd zonder 'n reactie te plaatsen, je staat bij m'n vriendin Doortje aan de zijkant en die lees ik allemaal zonder reactie, heerlijk om te lezen in stilte.....ik geniet van je blogjes, prachtige kleuren etc., ga zo door.......alvast 'n fijn weekend, lieve groet uit Enschede

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zoals jij het doet, is het gewoon goed! Grtjs, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gewoon je eigen ding blijven doen....doet toch iedereen met een Blog....? Misschien hebben we allemaal wel iets van Borderline...?

    groetjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik begrijp het helemaal. Het is fijn als mensen reacties achterlaten. Maar om zelf ook bij iedereen nog regelmatig een berichtje te schrijven, is best veel werk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet zo veel meer doe. Maar alle mooie blogs lezen en bekijken vind ik heerlijk. Ik blijf je blog in ieder geval trouw lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn dat je toch besloten hebt om te blijven bloggen :-)
    Ik vind het altijd super om even je berichtjes te lezen je maakt ook zulke mooie foto s mooi van kleur en je creaties eigenlijk hetzelfde :-)
    Heel fijn weekend verder.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is een goeie beslissing karin...heel verstandig!!
    Ik blijf je gezellige berichtjes lezen hoor...doe altijd zulke gave ideetjes bij jou op...

    Fijne Zondag meid..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Vrouw Hommel, je hebt gelijk, een blog schrijven omdat je er zelf van geniet is eigenlijk de beste reden. Juist omdat het dan echt van jezelf blijft is het voor ons trouwe lezers zo inspirerend. Dank je wel daarvoor!
    Liefs, Kyra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wonderful crochet and felt and your pictures are so beautiful, its always ;0)like that.
    Have happy week.
    Greetings from germany,
    Ulli

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb het mezelf ook zo vaak afgevraagd, blog ik voor mezelf of voor míjn lezers ? Jaren lang hield ik een dagboek bij. Over van alles en nog wat. Ik plakte er plaatjes bij, tekende soms wat (volgens mij noemen ze dat nu een art journal). Dit deed echt alleen voor mezelf. Inplaats van de dagboeken is er nu mijn blog.
    In de eerste plaats blog ik voor mijzelf, maar ik vind het ook leuk om mijn leuke dingen van het leven te delen met mijn bloglezers.
    Reageren doe ik ook niet veel meer. Gewoon omdat het zoveel tijd kost.
    En wanneer ik reageer wil ik wel reageren omdat ik het meen en niet zomaar iets opschrijven.
    Af en toe ga ik er voor zitten, ga mijn favoriete blogs lezen en reageer.
    Zo heb ik mijn ding er in gevonden.
    Wat ik hiermee wil zeggen ?
    Doe waar je jezelf het prettigst bij voelt.
    Bloggen is te leuk om het niet te doen, maar moet natuurlijk wel leuk blijven.
    Bloggen inspireert mij en haalt de creativiteit in mij naar boven.
    Ik leer van andere.
    Dank voor je lieve berichtje op mijn blog.
    Ik hoop dat je nog veel plezier aan het bloggen mag beleven.
    Lieve groetjes,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is heel goed om goed voor jezelf te zorgen. En ga vooral door met bloggen want dat is genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi lieve Karin,
    Fijn dat je blijft bloggen. Ik zocht altijd naar mooie plaatjes op Google. En vaak als ik er eentje vond was het van jou. Ik vind dat je prachtige dingen maakt!! Als ik iets wil maken, wil ik het net zo mooi doen als Vrouw Hommel.
    Veel plezier met mooie dingen maken en met bloggen.
    Lieve groet uit Zeeland, Addy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Via Annelot kom ik nu op jouw blog terecht vrouw Hommel.
    Wat maak je prachtige dingen!!!
    En....ik weet hoe het is om met borderline te kampen, heb het zelf ook (gehad)... bij mij is het gelukkig behoorlijk op de achtergrond geraakt, zodanig dat ik tegenwoordig zelfs geen medicatie meer nodig heb en een zeer gelukkig leven leid.
    Moet uiteraard wel altijd oppassen dat ik voldoende rust neem en tijd voor mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen