Pagina's

maandag 16 september 2013

Aanrommelen....


.......is wat ik doe de laatste tijd
wachten op......
nog 3 weken en dan gaan langzaam de spullen naar boven
dus ik spin
ik verf


Rommel wat in de tuin
ik had natuurlijk prachtige hopkransen kunnen maken,
kransen van hortensia's
vazen vol met dahlia"s kunnen zetten...



Maar dat heb ik een allemaal niet gedaan
want onze 2 kamers staan vol met a.t.i.o.n tassen 
( zijn goedkoper dan verhuisdozen)
Kan nergens een herfsthoekje maken want op iedere kast staan wel tassen
Maar genieten doe ik toch wel
Vond b.v een stukje van een vlindervleugel
( zie plaatje hierboven, linksonder)
gewoon een cadeautje om dat te bekijken.
Geniet van de oogst van onze tuin en die van buren


Mijn nichtje wilde graag een zelfgemaakte deken....blauw
Dus dat is ook een heerlijk project 
om zo maar even tussen door te doen.
en er ligt ook nog wat wol om te kaarden met de hand



Dus blijf ik nog ontspannen en rustig
wachten op wat komen gaat.
Net als Boris die toch heerlijk ligt op gehaakte kleedjes

Hommelse groet van

Vrouw Hommel

5 opmerkingen:

  1. Mooie foto's, en de kleuren van de wol zijn mooi !
    Heerlijk toch, lekker aanrommelen. Dat doe ik het liefst.
    Alleen van zo'n verhuizing zou ik wel de zenuwen krijgen, niks voor mij.

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele prachtige foto's van de tuin, de natuur, fruit en je prachtig kleurtjes wol die je hebt gesponnen en geverfd! Het lukt je toch aardig vind ik om wat aan te rommelen, lekker op je eigen tempo, is toch goed! Geniet maar van alle leuke dingen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Nog even aanrommelen en dan een nieuwe start in een ander huis! (en daar lekker verder rommelen en hommelen natuurlijk :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo lieve Vrouw Hommel, het is echt een beetje een rommelige herfst bij jou, maar kleurrijk blijft hij. Ik kan me voorstellen dat de verhuizing nu alle energie opeist: opruimen en ordenen. Eigenlijk heel passend bij deze tijd van inkeer.
    Die blauwe deken is geweldig, vooral omdat ik wel eens een grannietje haak en het iedere keer weer tegenvalt hoeveel tijd er in zo'n vierkantje zit. Zo'n deken haal ik nooit, maar ik ga voor een kussen of tas.
    Fijne herfst, een goede verhuizing en ik hoop dat je nieuwe huis snel weer zo'n gezellig rommelig hommelig plekje wordt!
    Groetjes, Kyra

    BeantwoordenVerwijderen