Pagina's

zondag 27 april 2014

ik ga het anders doen...... 27 april 2014



.....ik vind bloggen echt  hartstikke leuk


maar ik blijf een bericht typen en plaatsen
soms zo lang voor mij uitschuiven


Het begint al met de titel.....kan ik eindeloos over nadenken


dan wil ik nog leuke collages maken van de foto's


en voor ik het weet ben ik zo weer een paar weken verder



dus vanaf vandaag
komt er gewoon een datum boven het bericht
en plaatst ik de foto's zoals ze zijn

mochten er dan toch weer weken overheen gaan 
voordat ik een bericht plaatst 
dan komt het hoogst waarschijnlijk.....





doordat ik op mijn knieën 
door de tuin 
aan het schoffelen ben

Fijne week Hommelse groet van Vrouw Hommel



10 opmerkingen:

  1. Mooie manier! Veel tuinplezier en ik hoop toch af en toe een mooie rij foto's te bewonderen.
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hoeft geen collages te maken, doe ik ook niet, je doet het gewoon zoals je zelf wil en waar je je het best bij voelt, helemaal jou keuze! En het moet geen verplichting zijn maar iets wat je plezant vindt! We zien het wel en schoffel gerust in je tuin als het nodig is!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doe het gewoon lekker makkelijk veel beter toch !!...ik maak mijn blogs altijd vooruit...werkt voor mij het prettigst......en als ik niks meer weet stop ik gewoon even.....liefs fijne week van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's blijven mooie foto's, of je ze in een collage verwerkt of niet. Nou, nu ik er over nadenk, misschien is het nog wel mooier zo! Iedere foto krijgt de aandacht die ze verdient. Nee, een prima besluit!
    En laten we wel zijn, dit is de tijd om op je knieen in de tuin te zitten. Ik laat mijn blog nu ook even een beetje versloffen, de aarde roept!
    Laten we ervan genieten!
    Lieve groet, Kyra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk hé.... op je knieën door de tuin!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Snap helemaal wat je bedoelt lieve hommel :) daarom ben ik nu ook vaker op instagram te vinden :) pas je wel op voor je knieen :0) liefsss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je foto's zijn altijd prachtig, en daar gaat het om, toch!? ;-)
    Leuk, veel plezier in je tuin...heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je foto's zijn prachtig dus ik hoop dat jer wel blijft, heerlijk he in de tuin aan het werk :)
    groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's! Die hebben ook geen tekst nodig.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hiep hiep hoera het is weer gelukt om iets op mijn blog te zetten , kan ik weer eens rustig slapen zonder te piekeren .
    Je hebt weer prachtige bloemen op je blog gezet , heerlijk weer om weer op je tuin bezig te zijn zeker .
    Liefs ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen